چکاپ رایگان مغز

 

نوروفیدبک در کودکان و نوجوانان

 

بعنوان والدین یک کودک، تمام چیزی که شما در زندگی میخواهید، موفقیت و خوشحالی کودکتان است. اگر کودکتان دچار مشکلات مربوط به مغز و اعصاب باشد، توانایی او کم شده و ناراحتی زیادی به خانواده تحمیل میگردد.

 

مشکلات مربوط به مغز میتواند از افسردگی و اضطراب تا اختلالات یادگیری و رفتاری را شامل گردد. والدین چنین کودکانی همواره بدنبال بهترین راه حل و روش درمانی هستند تا مطمئن شوند کودکشان می تواند یک زندگی عادی داشته باشد و در تحصیلات ، فعالیت شغلی و زندگی شخصی آینده موفق گردند.

 

موفقیت در دوران نوجوانی و جوانی بسیار مهم است. اگر فرزند شما برای موفقیت تلاش میکند و موفق نمیشود، نوروفیدبک به دلایل زیر یک درمان ایده آل برای او است:

 

1. نوروفیدبک یک درمان طبیعی و بدون دارو است

مکانیسم اثربخشی نوروفیدبک بر پایه یک واکنش طبیعی مغز است: مغز ما برای یادگیری نیاز به تشویق دارد. حین جلسات نوروفیدبک کودک شما به یک مانیتور نگاه میکند و وقتی مغزش امواج سالم تولید میکند، در مانیتور مورد تشویق قرار میگیرد. این استفاده از روند بازخورد تشویق و تنبیه در مغز، نوروفیدبک را تبدیل به یک درمان طبیعی کرده است و در این روش از هیچگونه دارویی استفاده نمیشود.

 

2. نوروفیدبک کودکتان را ارتقا میدهد تا در آینده تحصیلات موفقی داشته باشد

کودکانی که تحت درمان نوروفیدبک قرار میگیرند، نمرات درسی بالاتری کسب خواهند کرد، راحت تر روی درس تمرکز میکنند و برنامه ریزی بهتری انجام می دهند. ارتقا تحصیلی در مدرسه، کودک را برای موفقیت های بعدی آماده می نماید. شروع موفقیت تحصیلی در مدرسه، لازمه موفقیت های بعدی در تحصیلات آکادمیک خواهد بود.

 

3. نوروفیدبک مشکلات رفتاری را کاهش میدهد

جلسات نوروفیدبک با این هدف برنامه ریزی میشود که مغز ملایم تر و کارآمدتر به فعالیت بپردازد. مثلا وقتی مغز اطلاعات را راحت تر پردازش کند، میزان کج خلقی کودک کمتر میگردد و او موفق تر میشود. والدین کودکانی که درمان میگیرند، متوجه کاهش اختلالات رفتاری کودکشان میشوند

 

4. نوروفیدبک باعث بهبود مدت و کیفیت خواب کودک میشود

 داشتن خواب مناسب شبانه، برای موفقیت لازم است. اگر کودک شما خواب مناسبی نداشته باشد، یعنی میزان خواب و کیفیت خوابش کافی نباشد، نمیتواند طی روز به بهترین عملکردش برسد. یعنی طی روز نمیتواند تمرکزش را روی درس نگه دارد، تمریناتش را بدرستی انجام دهد، تست ها را بخوبی بزند و لذا بیشتر دچار عقب ماندگی تحصیلی میشود. نوروفیدبک باعث افزایش کیفیت خواب فرزندتان میگردد، یعنی زودتر بخواب میرود و  خواب عمیق تری خواهد داشت و این ماجرا او را برای موفقیت بیشتر طی روز آماده می نماید

 

5. نوروفیدبک یک درمان واقعی است

اثرات نوروفیدبک در اصلاح عملکرد مغز، پایدار و ماندگار است. بنابراین نوروفیدبک یک درمان واقعی و همیشگی است.

 

 

 

 نوروفیدبک چه کارهایی برای کودکتان انجام میدهد؟

 

برای ارتقاء عملکرد تحصیلی، مهارتهای اجتماعی، کمبود توجه یا بیش فعالی ، نوروفیدبک می تواند به فرزندان شما کمک کند تا به بهترین شکل ممکن پیشرفت کنند و به بهترین حد خود برسند.

 

نوروفیدبک به اصلاح مبانی یادگیری می پردازد. یک مغز متعادل و سازمان یافته آسانتر می تواند اطلاعات را پردازش کند و به یاد آورد. بهبود عملکرد ذهنی و توانایی توجه، مساوی با یادگیری بهتر است. کاهش استرس، نتایج امتحانات را بهتر می کند و آرام کردن مسائل عاطفی و رفتاری باعث بهبود تعامل اجتماعی می شود. همه اینها برابر است با چشم اندازهای بهتر برای آینده.

 

نوروفیدبک مخصوصاً روی کودکان مؤثر است. ما هنگام کار با مغزهای جوان و انعطاف پذیر، مهمترین مزایای نوروفیدبک را می بینیم، یعنی قبل از اینکه عادت ها پخته و به ویژگی های بزرگسالی تبدیل شوند. شروع زندگی با ذهنی باز و روشن، کل سفر را خیلی آسانتر خواهد کرد.

 

برای اطلاع از هزینه نوروفیدبک به این مقاله مراجعه نمایید .

 

برای انجام درمان نوروفیدبک در مراکز درمانی دکتر دهقانی، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

  

تلفن مطب دکتر دهقانی:

02144477467 

 

تلفن نوروتراپی بیمارستان پیامبران:

02148994577

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر