چکاپ رایگان مغز

 

نوروفیدبک، مهارت های اجتماعی و صمیمیت

 

مراجعه کنندگان غالباً یک جادوی جدید در روابط اجتماعی خود را به عنوان نتیجه غیر منتظره آموزش مغز خود گزارش می کنند. ذهن روشن تر، یک شُمای روشن تر می سازد.

حضور داشتن، واقعي بودن و راحت بودن در بدن، مي تواند زندگي شخصي شما را بيش از اندازه غني سازد. پرورش این خصوصیات به معنای مراقبت بهتر از خود شما، خانواده شما و همه اطرافیان شماست.

 

مهارت های رهبری

ارتباطات، هم در مدیریت شرکتها و هم مشتریان اهمیت کلیدی دارد. با پرورش توانمندی حضور شخص و توان خودداری عاطفی، می توانید ایده های خود را در روابط به صورت مؤثرتر به اشتراک بگذارید.

 

نوروفیدبک به شما امکان می دهد با آموزش تمرکز ذهنی، اعتماد به نفس، کنترل عاطفی و مهارت های رهبری موثر را - حتی در شرایط استرس زا – پرورش دهید.

 

نوروفیدبک و اضطراب اجتماعی

تعامل اجتماعی همان چیزی است که به زندگی ما عمق و معنا می بخشد. اعتماد به نفس، تعادل عاطفی و آرامش درونی باعث روانی و سهولت تعاملات اجتماعی می شود.

 

تعامل اجتماعی ممکن است در اثر خجالت، ترس از طرد شدن یا انتقاد، اضطراب، عدم اعتماد به نفس، عزت نفس پایین یا کمرویی مختل شود. همه این ها احساساتی هستند که از کنترل خارج شده اند و تعامل های اجتماعی را محدود می کنند.

 

 نوروفیدبک به شما کمک می کند تا به ذهن خود آموزش دهید تا از این احساسات مزمن و خارج از کنترل عبور کنید، و به شما امکان می دهد در موقعیت های مهم اجتماعی راحت تر باشید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 3 کاربر