چکاپ رایگان مغز

 

نوروفیدبک و ارتقاء عملکرد کودکان

 

عادت هایی که در بچگی ایجاد می شوند، به عنوان یک الگوی مادام العمر عمل می کنند. جوانان نیاز دارند برای ساختن زندگی پیش رو تصمیم بگیرند و بهترین حالت آن است که انتخاب ها با ذهنی روشن و شاد، که از نظر عاطفی متعادل است، انجام بگیرد.

 

استفاده از آموزش مغزی با نوروفیدبک، برای یادگیری مهارت تمرکز در مدرسه، یک ابزار با ارزش است. تمرکز برای یادگیری و حافظه بسیار مهم است. ما به تقویت مناطق ضعیف تر و بهبود انعطاف پذیری کلی ذهنی، کاهش اضطراب برای داشتن رفتارهای بهتر، و بهبود کنترل عاطفی برای بهبود مهارت های اجتماعی، کمک می کنیم.

 

 آموزش مغز با نوروفیدبک به شخصیت ذاتی کودک شما کمک می کند تا بدون محدودیت بروز کند. راحت بودن با خودمان، بهترین حالت ماست، و مهم نیست که سن ما چقدر باشد.

 

 

برای درمان نوروفیدبک در مراکز دکتر دهقانی، با تلفنهای زیر تماس بگیرید:

 

 

تلفن مطب دکتر دهقانی:

02144477467 

 

تلفن نوروتراپی بیمارستان پیامبران:

02148994577

 

 

 

"ما خواستیم ارزیابی کاملی شامل تست های ضریب هوشی از پسرمان انجام شود و متوجه شدیم که ضریب هوشی او، مخصوصا ضریب هوشی کلامی او، بطور مشخص زیادتر شده و 10 امتیاز بالا رفته است. ضریب هوش کلامی او اکنون در حد میانگین است. ضریب هوشی بصری او متوسط رو به بالا است، و ضریب هوشی کلی او 6 نمره بیشتر شده است"!

یک مادر

 

"مثل این است که پسرم بعد از این همه سال "از خواب بیدار شده است." تمرکز و انگیزه او بسیار بهتر شده و خیلی بیشتر خودش است. نمی دانم شما چطور این کار را کردید، اما متشکرم. "

 دکتر بیتس (Dr Bates)، پزشک

 

"پسرم هم در خانه و هم در مدرسه خوب عمل می کند و هم در تمرکز و هم در مهارت های ارتباطی او پیشرفت چشمگیری داشته است. "

والدین

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر