بهترین دکتر نورولوژی در تهران چه کسی است؟

برخی علائم که به یکباره و یا به مرور در اعضای مختلف بدن پدیدار میشوند ممکن است از اختلالات عصبی نشات گرفته باشند که در این صورت باید به یک پزشک متخصص مغز و اعصاب مراجعه شود. از جمله علائمی که نشان دهنده بروز اختلالات عصبی در فرد میباشد باید به گزگز دست و پا، دو بینی، تاری دید، سفتی عضلات، تشنج، کمر درد، فلج و ضعف دست و پاها، افت و اختلال در سطح هوشیاری، لرزش بدن، اختلالات خواب و فراموشی اشاره نمود. متاسفانه بسیاری از مردم با بروز این علائم سعی دارند تا با راهکارهایی که دیگران به آنها پیشنهاد میکنند روش های خود درمانی را در پیش بگیرند که نه تنها تاثیری در درمان این علائم ندارد بلکه منجر به بدتر و حاد تر شدن آن ها نیز میشود. متخصص مغز و اعصاب به پزشکی گفته میشود که دوره تخصصی در رشته مغز و اعصاب و ستون فقرات را گذرانده است و میتواند تمام بیماری هایی که به مغز و اعصاب و ستون فقرات مربوط میشود را تشخیص و درمان نماید.

درست است که یک پزشک متخصص نورولوژی دوره تخصصی مغز و اعصاب را گذرانده است اما مدرک پزشک به تنهایی نمیتواند او را در زمره بهترین پزشک متخصص مغز و اعصاب قرار دهد. بهترین متخصص نورولوژی علاوه بر سپری نمودن دوره تخصصی باید از تجربه بالایی نیز برخوردار باشد تا بتواند هر گونه بیماری و اختلالات عصبی را به خوبی تشخیص داده و نسبت به درمان آن اقدامات لازم را انجام دهد. بهترین متخصص مغز و اعصاب در حقیقت پزشکی است که از سابقه چندین ساله در این زمینه برخوردار باشد. بیماری های عصبی از جمله بیماری هایی هستند که درمان آنها حتما باید زیر نظر بهترین متخصص مغز و اعصاب انجام شود زیرا هر گونه اشتباه در تشخیص و همچنین تجویز دارو میتواند عواقب جبران ناپذیری را برای بیمار به همراه داشته باشد.

بهترین متخصص مغز و اعصاب

وقتی از بهترین متخصص مغز و اعصاب سخن به میان می آوریم در واقع پزشکی را یاد آور میشویم که قادر به تشخیص و درمان بیماری هایی همچون بیماری های عروق مغزی مانند سکته مغزی، بیماری های سیستم اعصاب مرکزی،‌ سر درد و سرگیجه، عفونت های مغز و سیستم عصبی، اختلالات حرکتی مانند پارکینسون، اختلالات حرکتی مانند لرزش دست ها، اختلالات شناختی مانند آلزایمر، اختلالات تشنجی مانند صرع، اختلالات طناب نخاعی، اختلالات گفتار و زبان، بیماری های عضلانی، بیماری های محل اتصال عصب و عضله نظیر میاستنی گراویس، تومورهای مغزی، فلج حاد و مزمن،‌مشکلات سیستم عصبی مانند گزگز کردن دست و پا و اختلالات خواب باشد.

بهترین متخصص مغز و اعصاب باید بتواند بعد از تشخیص بیماری های نام برده شده در بالا داروهای متناسب با این بیماری ها را نیز تجویز نماید.

بهترین متخصص مغز و اعصاب باید از سوابق مفید و مورد رضایت زیادی برخوردار باشد. برای اینکه بیمار بتواند بهترین متخصص مغز و اعصاب را برای درمان بیابد، ابتدا باید با پرس و جو از افرادی که تحت درمان بوده اند به سابقه و مهارت پزشک پی ببرد. زیرا همانطور که گفته شد هر پزشکی نمیتواند در تشخیص و درمان اختلالات عصبی و به طور کلی بیماری های عصبی موفق عمل نماید.

بهترین متخصص مغز و اعصاب فردی است که به دقت به صحبت های بیمار گوش دهد زیرا یکی از روش های تشخیص درست بیماری گوش کردن به صحبت های بیمار میباشد. برخی پزشکان که نام بهترین متخصص مغز و اعصاب را نیز بر  روی خود گذاشته اند، متاسفانه توجه چندانی به صحبت های بیمار ندارند و همین موضوع باعث میشود تا بیماری فرد به درستی تشخیص داده نشود.

بهترین متخصص مغز و اعصاب

بهترین متخصص مغز و اعصاب باید بدون در نظر گرفتن منافع مالی اقدام به تشخیص و درمان بیماری نماید. متاسفانه این موضوع یعنی در نظر گرفتن منافع مالی در میان بعضی از پزشکان رواج پیدا کرده و بیشتر از آنکه بر روی درمان تمرکز داشته باشند تنها منافع مالی خود را در اولویت کار قرار میدهند. پزشکی که تمام فکر و ذکر او منافع مالی باشد نمیتواند در درمان موفق عمل نماید.

بهترین متخصص نورولوژی باید یک دیدگاه کلی را در اختیار بیمار قرار دهد تا توجه و اعتماد او را به خود جلب نماید. برخی پزشکان از این موضوع اجتناب میکنند که باعث میشود تا اعتماد بیمار از بین برود.

بهترین متخصص مغز و اعصاب تنها به تجربه خود برای درمان بیماری متوسل نمیشود بلکه آزمایشاتی را نیز برای بیمار تجویز میکند تا اطلاعات کاملی از بیماری به دست آورد. بیماری های مغز و اعصاب بسیار پیچیده هستند و انجام آزمایش برای تشخیص درست بیماری امری ضروری میباشد.

دکتر مهدی دهقانی بهترین متخصص نورولوژی در تهران میباشد که از سابقه طولانی در این زمینه نیز برخوردار است. دکتر مهدی دهقانی در طول فعالیت خود توانسته بیماران زیادی را تحت درمان قرار داده و تا کنون نتیجه درمان تمام بیماران نیز موفقیت آمیز بوده است. دکتر مهدی دهقانی در طی تمام مراحل درمان بیمار را همراهی مینماید  و تا زمانی که از روند درمان نتیجه مناسبی را کسب نکند دست از پروسه درمان بیمار بر نخواهد داشت.

علائم ام اس خوش خیم چیست؟【جدیدترین راه درمان】+ ویژگی ها و تشخیص

کلینیک نوروتراپی در تهران【Tdcs】مرکز روانشناس و مشاور

سرگیجه در ام اس چگونه است؟【MS】+ علائم وعلت به وجود آمدن آن

چگونه متوجه بیماری ام اس شویم؟【12 علائم 】+ علل ایجاد

عواقب بیماری ام اس [اثرات MS بر بدن] و عوامل ایجاد کننده ام اس

میزان فلج شدن بیماران ام اس [نشانه های بیماری MS] + درمان ام اس

بیماری ام اس چیست؟【 همه چیز در باره ام اس 】نشانه ها وعلائم آن

عوارض نوروتراپی

هزینه نوروفیدبک【نحوه درمان و تعداد جلسات】 در تهران !!!

معرفی بهترین دکتر مغز و اعصاب【5 مختصص برتر】نورولوژِی در تهران!!

شکل ستون فقرات【انسان سالم】شبیه چیست؟

بهترین پزشکان فوق تخصص ستون فقرات تهران

5 بیمارستان برتر فوق تخصصی ستون فقرات تهران در سال 1399

بهترین کلینیک تخضصصی ستون فقرات و مغز و اعصاب در تهران

بهترین مرکز نوروفیدبک کجاست؟

هزینه نوروفیدبک چقدر است؟

🔴 نقشه مغزی در پانیک!

تحریک الکتریکی ترانس کرانیال 【tDCS】 چیست؟

روش انجام QEEG 【نقشه برداری مغز】

کاربردهای QEEG【نقشه برداری مغزی】

نقشه برداری مغز 【QEEG】 چیست؟

چه افرادی از درمانهای نوروتراپی【تحریک الکتریکی مغز】 سود می برند؟

نوروتراپی چیست؟【روش نوین درمان مغز】+ مزایای نوروتراپی بر مغز

درباره کلینیک نوروتراپی دکتر دهقانی در بیمارستان پیامبران