چکاپ رایگان مغز

🔴 عوارض کمبود اکسیژن در مغز!

 

اصل این مقاله را در اینستاگرام دکتر دهقانی با تصاویر کاملتر بخوانید 

 

دکتر مهدی دهقانی:

 

 

بیمار مورد بحث مرد حدودا شصت ساله ای بودند که یکماه قبل دچار ایست قلبی شدند و ۱۲ بار شوک و ماساژ قلبی گرفتند تا به زندگی دوباره برگشتند.

 

 

اوائل بیماری، ایشان در آی سیو بستری بوده و در وضعیت کما بودند. ولی بتدریج حال ایشان بهتر شد بگونه ای که در حال حاضر با پای خود به مرکز ما آمدند و صحبت می کردند.

 

 

خوشبختانه این کمبود اکسیژن نسبتا طولانی برای ایشان مشکل حرکتی ایجاد نکرده بود. ولی در معاینه مشخص بود که دچار ضعف حافظه، حواس پرتی و روحیه افسرده شده اند.

 

 

از ایشان طی دوره بستری MRI مغزی انجام شده بود که در حد نرمال بود. ولی با توجه به عوارض موجود، برای بررسی عملکرد مغز برای ایشان QEEG انجام شد که تصاویر آنرا می بینید.

 

 

♻در این نقشه مغزی نواحی سبزرنگ نرمال است. نواحی قرمز رنگ نشاندهنده زیاد بودن امواج و نواحی آبی نشاندهنده کم بودن امواج مغزی به نسبت جمعیت سالم و همسن است.

 

 

◀ واضح است که بعلت کم رسیدن اکسیژن به مغز، قسمت زیادی از عملکرد مغزی ایشان دچار اختلال گردیده و مغز ایشان کند شده است. بر حسب این نقشه مغزی، روند درمان برای ایشان طراحی گردید.

 

اصل این مقاله را در اینستاگرام دکتر دهقانی با تصاویر کاملتر بخوانید

 

🌍دوست دارید درباره تکنیکهای نوروتراپی بیشتر بدانید؟

 

◀ دکتر مهدی دهقانی متخصص بیماریهای مغز و اعصاب و ستون فقرات در کلینیک نوروتراپی بیمارستان پیامبران اقدام به تنظیم عملکرد مغز به کمک روشهای جدید نوروتراپی و بدون دارو می نمایند.

 

💠 آدرس بیمارستان پیامبران: ‌‌‌تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، بلوار اباذر

 

⬅ تلفن دپارتمان نوروتراپی برای گرفتن وقت: 02148994577

 

ساعت تماس: روزهای اداری از ۹ صبح الی ۴ عصر

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 2 کاربر