چکاپ رایگان مغز

🔴 مغز متمایل به مواد!!

 

اصل این مقاله را در اینستاگرام دکتر دهقانی با تصاویر کاملتر بخوانید 

 

دکتر مهدی دهقانی:

 

در اسلایدهای بعدی تصاویر نقشه مغزی دو نفر از مراجعین به این مرکز را گذاشته ام.

 

 

مراجع اول دختر جوانی است که بارها مصرف شیشه و الکل داشته است و آخرین بار بدنبال مصرف توام هر دو در یک مهمانی، با تشنج شدید در مرکز ما بستری شد.

 

مراجع دوم هم پسر جوانیست که سابقه مصرف مکرر تریاک و متادون داشته است. ایشان بارها اقدام به ترک کرده ولی مجددا سراغ مصرف رفته است و نهایتا در بخش روانپزشکی مرکزمان بستری گردید.

 

 

♻ در این نقشه مغزی نواحی سبزرنگ نرمال است. نواحی قرمز رنگ نشاندهنده زیاد بودن امواج و نواحی آبی نشاندهنده کم بودن امواج مغزی به نسبت جمعیت سالم و همسن است.

 

 

◀ نکته مشابه در هر دو نقشه این است که فعالیت قشر بازدارنده مغز در هر دو این جوانان کاهش یافته است. یعنی مغز هر دو مراجع نشان می دهد که توانایی کمی برای مقاومت در برابر وسوسه سوء مصرف مواد دارد. لذا عجیب نیست که این دو نفر حتی بعد از ترک مواد مخدر، مجدد به سوء مصرف روی بیاورند.

 

 

✳یکی از کاربردهای نوروتراپی، کمک به اینگونه افراد است. ما می توانیم با انجام نقشه مغزی، متوجه ضعف عملکرد قسمت بازدارنده مغز بشویم. سپس به کمک تکنیکهای نوروتراپی، به تقویت عملکرد این قسمت بپردازیم. 

 

 

⛔نکته مهم: ما مرکز ترک اعتیاد نیستیم و تمایلی هم برای دخالت در این حیطه نداریم. کار ما بررسی عملکرد مغز و کمک به اصلاح نواقص آن است. در مورد مراجعین مصرف کننده مواد هم صرفا در همین حیطه فعالیت داریم و سایر روند ترک اعتیاد با مراکز مخصوص مربوطه است.

 

اصل این مقاله را در اینستاگرام دکتر دهقانی با تصاویر کاملتر بخوانید

 

🌍دوست دارید درباره تکنیکهای نوروتراپی بیشتر بدانید؟

 

◀ دکتر مهدی دهقانی متخصص بیماریهای مغز و اعصاب و ستون فقرات در کلینیک های نوروتراپی خود اقدام به تنظیم عملکرد مغز به کمک روشهای جدید نوروتراپی و بدون دارو می نمایند.

 

💠 برای انجام درمان نوروفیدبک در مراکز درمانی دکتر دهقانی، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

 

تلفن مطب دکتر دهقانی:

02144477467 

 

تلفن نوروتراپی بیمارستان پیامبران:

02148994577

 

ساعت تماس: روزهای اداری از ۹ صبح الی ۴ عصر

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
8 / 10
از 2 کاربر