چکاپ رایگان مغز

🔴 من ام اس دارم!!

 

اصل این مقاله را در اینستاگرام دکتر دهقانی با تصاویر کاملتر بخوانید

 

دکتر مهدی دهقانی

 

چندی قبل خانم جوانی با جواب MRI مغزی که قبلا برای ایشان نوشته بودم به مرکزمان مراجعه کرد و اولین جمله ای که گفت این بود:

 

"آقای دکتر حدسم درست بود، من ام اس دارم!"

 

ایشان بار اول، یکهفته قبل و با شکایت گزگز دست و پا که از یکسال قبل شروع شده بود به من مراجعه کردند. طی این یکسال از ترس بیماری ام اس دکتر نرفته بود و حتی بابت این نگرانی، کار و درسش را رها کرده بود.

 

 

شرح حال ایشان و معاینات با ام اس تطابق نداشت ولی جهت اطمینان، درخواست ام آر آی مغز دادم. مراجع ما هم گزارش تصاویر را خوانده بود و تشخیص خودش را هم گذاشته بود!

 

 

◀در MRI بیماری ام اس، پلاکهای سفید دیده میشود. ولی لکه های نسبتا مشابهی هم در بعضی بیماریهای دیگر مغزی وجود دارد. در اسلاید دوم به بعد، نمونه ای از تصاویر MRI بیماریهای مختلف را آورده ام و میبینید که در نگاه اولیه، این لکه ها با هم شبیه هستند.

 

 

طبیعتا روال عادی این است که بعد از انجام ام آر آی و گرفتن گزارش، به متخصص مراجعه شود و نتیجه نهایی از ایشان سوال شود. ولی بعضی از مراجعین ما بعلت استرس زیاد، سعی میکنند خودشان جواب ام آر آی را ترجمه و تفسیر کنند و البته این کار آنها را نگران تر خواهد کرد.

 

 

♻اسلاید آخر هم نقشه مغزی همین مراجعه کننده محترم را نشان میدهد. شواهد اضطراب و وسواس فکری کاملا مشخص است. درمان این مسائل خلقی میتواند تمام علائم ایشان از جمله گزگز را رفع نماید و ایشان را به زندگی عادی برگرداند.

 

اصل این مقاله را در اینستاگرام دکتر دهقانی با تصاویر کاملتر بخوانید

 

🌍دوست دارید درباره تکنیکهای نوروتراپی بیشتر بدانید؟

 

◀ دکتر مهدی دهقانی متخصص بیماریهای مغز و اعصاب و ستون فقرات در کلینیک نوروتراپی بیمارستان پیامبران اقدام به تنظیم عملکرد مغز به کمک روشهای جدید نوروتراپی و بدون دارو می نمایند.

 

💠 آدرس بیمارستان پیامبران: ‌‌‌تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، بلوار اباذر

 

⬅ تلفن دپارتمان نوروتراپی برای گرفتن وقت: 02148994577

 

ساعت تماس: روزهای اداری از ۹ صبح الی ۴ عصر

 

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر