چکاپ رایگان مغز

 

نوروفیدبک، خواب و خستگی

 

در طول خواب، مغز فرصتی برای مرتب کردن، اولویت بندی و جاگذاری کلیه اطلاعات گرفته شده در طول روز را دارد. با کاهش خواب، عملکرد ذهنی تقریباً دو برابر سریعتر از عملکرد بدنی افت می کند.

 

دلایل مشکلات خواب متفاوت است. عامل آن می تواند به دلیل استرس، اضطراب، فرسودگی، تروما یا چرخش افکار باشد. علت آن هرچه باشد، مغز توانایی تغییر حالت به وضعیت صحیح خواب را از دست داده است.

 

نوروفیدبک به شما کمک می کند تا ریتم خواب طبیعی خود را بازیابی کنید. با آموزش کنترل و انعطاف پذیری مغز، انتقال روان سیستم عصبی مرکزی از حالت فعال سازی به وضعیت استراحت می تواند به طور طبیعی اتفاق بیفتد.

 

در مورد اختلالات مرتبط با خستگی مزمن، متعادل کردن و تقویت مجدد سیستم می تواند یک روند طولانی باشد. تغذیه مناسب به عنوان یک درمان پشتیبانی کننده در این حالت بسیار مهم است، چون در اینصورت فرصتی برای بازسازی و بهبودی به سیستم داده خواهد شد.

 

 "بعد از سالها، من الان بهتر می خوابم - دوباره احساس می کنم یک انسان هستم. این تفاوت زیادی در زندگی من ایجاد کرد. من الان آرام تر و قابل کنترل تر هستم و در حال تجربه روابط به شیوه متفاوتی هستم."

 

"نوروفیدبک تغییر دهنده زندگی بود. الان زندگی کردن در مغز خودم یک تجربه بسیار متفاوت است؛ فارغ از شرایط، می توانم احساس آرامش و صلح و روشنی و وضوح را در ذهنم حفظ کنم. تاب آوری من در برابر استرس و فشار بسیار بهتر شده، و بی خوابی مادام العمر من عملا چیزی است که مربوط به گذشته است و وقتی سر بر می آورد، می توانم بر آن غلبه کنم. خیلی ممنونم!"

 

"سالها بود که با علائم خستگی مزمن (خستگی بعد از بیماری ویروسی) رنج میبردم، با نوروفیدبک، موفقیت زیادی کسب کردم. بعد از اتمام دوره درمان، فهمیدم که سطح انرژی من تقریبا به حالت عادی برگشته است. من آن را کاملاً توصیه می کنم. "

  

"این عالیه - صادقانه بگویم، من هرگز چنین نتیجه ملموسی را تصور نمی کردم. بنابراین از شما به خاطر آن متشکرم، زیرا مشکلات خواب، نگرانی اصلی من بود. "

 

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر