چکاپ رایگان مغز

 

نوروفیدبک در توسعه فردی و خلاقیت

 

شادمانی، همه مربوط به این است که ما چگونه رویدادهای زندگی را درک کرده و در برابر آنها واکنش نشان می دهیم. نوروفیدبک به پاک کردن گفتگوی درونی منفی کمک می کند و با گسترش چشم اندرو به روی ما، برای شخصیت ذاتی ما امکان بروز فراهم می کند. ارتباطات روان و هموار مغز باعث بهبود تمرکز و تعادل عاطفی می شود و به ما در رسیدن به توان بالقوه کامل شخصیتی کمک می کند.

 

رایج ترین فایده ای که افراد پس از آموزش با نوروفیدبک گزارش می دهند، یک سرزندگی و نشاط جدید است، یک حس آشنا اما فراموش شده از حضور بیشتر خود طبیعی آنها. بیشتر افراد گزارش می کنند که اگرچه آنها برای کمک گرفتن در زمینه توانایی های عاطفی، هنری و خلاقیت آمده اند، اما در بسیاری از زمینه های دیگر زندگی نیز تغییرات مثبتی یافته اند.

 

ساده و موثر کردن ذهن، نوعی بهداشت روان است. یک مؤلفه اساسی برای دستیابی به سلامت مطلوب.

 

" از درون احساس می کنم جوانتر شده ام، سبک تر، مانند اینکه فشار و سختی سالها از من برداشته شده است. احساس می کنم بیشتر شبیه خودم هستم. "

 

"توانایی های شناختی من بسیار بهبود یافته است، تمرکز، رانندگی، شهود و زندگی معمولی خانوادگی ام 10 برابر بهتر شده است و من احساس شادمانی بیشتر در خودم و جایی که می روم، می کنم ."

 

"این خیلی عالی است که ببینید چیزهایی حرکت و تغییر می کنند، و بعد، فواید آن را در زندگی روزمره خود ببینید و احساس کنید. این فقط نیازمند کمی تنظیم خوب است که همه باید انجام دهند. "

 

"خیلی راحت تر می توانم روند افکارم را مثبت نگه دارم، و تعادل عاطفی من بسیار بهتر است. "

 برخی استفاده کنندگان نوروفیدبک

 

 

"این کار تأثیر شگفت انگیزی در زندگی من داشته است ... احساس  تندرستی من را تقویت کرده ... و من شک ندارم که اثر مثبتی بر اجراهای من داشته است ... این کار در مورد ارتقاء حالت روحی است".

 Cassie Yukawa، پیانیست برنده جایزه

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 4 کاربر