چکاپ رایگان مغز

 

آیا نوروفیدبک تاثیر دارد و بعد از چه مدتی می توانم تغییرات را ببینم؟

 

نوروفیدبک و نوروتراپی یک دانش و علم معتبر جهانی است و طی هفتاد سال اخیر مقالات پژوهشی بسیار زیادی در این حیطه منتشر شده است. امروزه دانشمندان و محققین علوم اعصب شک ندارند که درمان نوروفیدبک کاملا موثر است.

 

در مورد اثر بخشی نوروفیدبک فقط دانستن همین نکته کفایت میکند که بدانید اولین پژوهش های بررسی اثر نوروفیدبک حدود هفتاد سال قبل روی گربه ها انجام شد! در آن پژوهش نشان دادند که به کمک جلسات نوروفیدبک و نوروتراپی میتوان کارکرد مغز گربه را به گونه ای اصلاح کرد که در مقابل مواد تشنج زا مقاومت کرده و دچار تشنج نشود!

 

امروزه هم بقدری کاربردهای این دانش گسترش یافته است که برای ارتقاء عملکرد ورزشکاران ملی و المپیکی از نوروفیدبک کمک میگیرند. بسیاری از بازیکنان طراز اول ورزشی در دنیا و قهرمانان المپیک قبل از مسابقات تحت درمان با نوروفیدبک قرار گرفته اند تا بتوانند بهترین تمرکز و بیشترین سرعت واکنش را حین مسابقه داشته باشند و بالاترین کیفیت را به نمایش بگذارند

 

اما در مورد اینکه اثر درمان نوروفیدبک از جلسه چندم شروع میشود، باید بدانید که مانند یادگیری هر مهارت جدیدی، اثرات درمانی با نوروفیدبک، بتدریج شروع شده و قویتر میگردد.

 

بیشتر افراد طی سه یا چهار جلسه اول نوروفیدبک تراپی پیشرفت هایی را تجربه می کنند.  با این حال این نتایج به احتمال زیاد فقط یک یا دو روز ماندگار هستند. ولی با ادامه جلسات درمانی و پس از آموزش بیشتر و تقویت بیشتر مغز، ماندگاری تغییرات طولانی تر خواهند شد. یعنی انتظار داریم در جلسه دهم درمان شما تغییرات بارز را احساس کرده و این تغییرات تا چند هفته ماندگار باشد. افرادی که جلسات درمان نوروفیدبک را به پایان رسانده و تحت حداقل سی جلسه درمانی قرار بگیرند، اثرات دائما و مادام العمر این درمان را تجربه می نمایند

 

حین درمان نوروفیدبک ( نوروفیدبک تراپی) با بهتر شدن وضعیت روانی، عادت های قدیمی و نامطلوب مغزی به طور طبیعی به عادت های سالم تر تغییر می کنند . مانند ساختن عضله، تقویت مسیرهای عصبی جدید نیاز به تمرین دارد.

 

در مورد دستگاه نوروفیدبک، ما طی درمان از تجهیزات پیچیده ای نظیر لورتا نوروفیدبک استفاده می کنیم و به همین دلیل، بیشتر مراجعه کننده های ما اولین تغییرات خود را در طی چهار تا شش جلسه اول مشاهده می کنند، اما حداقل دوازده جلسه دیگر برای اطمینان از تثبیت تغییرات توصیه می شود.  در تجهیزات ساده تر، روند درمان به مدت زمان بیشتری نیاز دارد.

 

اگر میخواهید در مورد اینکه دستگاه نوروفیدبک چیست ، اطلاعات بیشتری داشته باشید، میتوانید به مقاله مربوطه در همین سایت مراجعه نمایید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

شرطی‌سازی عاملی (کنشگر) چیست و چگونه کار می کند

نوروفیدبک و درمان بیش فعالی

قرص نوروفیدبک چیست ؟

عوارض نوروتراپی

بهترین دکتر نورولوژی در تهران【5 نورولوژیست برتر】1402

بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران【+هزینه هر جلسه؟!】

هزینه نوروفیدبک【200,000 تومان】- 02144477467

چرا من در مورد درمان با نوروفیدبک مطلبی نمی شنوم؟

آیا با وجود نوروفیدبک من هنوز به دارو نیاز دارم؟

آیا نوروفیدبک توام با مطرح کردن تشخیص خاص روانپزشکی است؟

عوارض جانبی نوروفیدبک چیست؟

پس از نوروفیدبک چه اتفاقی می افتد؟

از نوروفیدبک انتظار چه نتایجی می توانم داشته باشم؟

چند جلسه برای درمان نوروفیدبک کافی است؟

تعداد جلسات نوروفیدبک چقدر است؟【10 تا 60 جلسه】

من به چند جلسه نوروفیدبک نیاز دارم؟

آیا نوروفیدبک تاثیر دارد؟

آیا نوروفیدبک بی خطر است؟

نوروفیدبک چقدر موثر است؟

جلسات نوروفیدبک شبیه چیست؟

پاسخ به ابهامات شما در مورد نوروتراپی

🔴 درمانی متفاوت برای افراد متفاوت!

نوروفیدبک و کاربردهای آن

تحریک الکتریکی ترانس کرانیال 【tDCS】 چیست؟

روش انجام QEEG 【نقشه برداری مغز】

کاربردهای QEEG【نقشه برداری مغزی】

نقشه برداری مغز 【QEEG】 چیست؟

چه افرادی از درمانهای نوروتراپی【تحریک الکتریکی مغز】 سود می برند؟

نوروتراپی چیست؟【روش نوین درمان مغز】+ مزایای نوروتراپی بر مغز

درباره کلینیک نوروتراپی دکتر دهقانی در بیمارستان پیامبران

9 / 10
از 6 کاربر