چکاپ رایگان مغز

رسیدن به اوج عملکرد با نوروفیدبک

 

 مغز مانند سایر اعضای بدن است. اگر آن را ورزش دهید، عملکرد بهتری دارد. یک مغز کارآمد می تواند در زمان کمتر و با دقت بیشتری عمل کند.

 

نوروفیدبک به همان شیوه ای که یک فرد ورزش می کند و عضله سازی می کند، برای حرفه ای ها ابزارهایی جهت آموزش و تمرین دادن به شبکه های عصبی، فراهم می کند. برنامه شخصی سازی شده، با تقویت اتصالات عصبی خاص، استفاده از منابع مغزی را کارآمدتر می سازد.

 

برای وکلا، رهبران کسب و کار و جامعه مالی، کارآیی بیشتر بدین معنی است که انرژی ذهنی کمتری جهت نگه داشتن خونسردی، توان پیش بینی کردن، تجزیه و  تحلیل های قوی و حفظ کنترل عاطفی مصرف گردد.

 

بسیاری از فعالین سطوح عالی در عرصه های مختلف، مشکلاتی در رابطه با استرس طولانی مدت دارند و برای بهبود استرس و بهبود کیفیت خواب، این دو عنصر اساسی لازم در عملکرد طولانی مدت مغزی، به سادگی از نوروفیدبک استفاده می کنند.

 

ورزشکاران حرفه ای و موسیقیدانان از نوروفیدبک استفاده می کنند تا توانایی حضور ذهنی کامل در کار،  تنظیم حواس پرتی ها در شرایط کلیدی، افزایش سرعت پردازش و تمرکز تمام انرژی های خود بر روی کاری که در دست دارند را به دست آورند. عملکرد مناسب عبارت از توازن بیشتر در هنگام فشار، تسریع بهبودی پس از بروز یک خطا و کاهش "فکر کردن بیش از حد" در لحظات مهم است.

 

آنچه باعث تمایز بهترین ها می شود انگیزه، تمرکز و نحوه کنترل احساسات در شرایطی است که فرد تحت فشار شدید قرار دارد. به همین دلیل است که نوروفیدبک به سرعت در حال تبدیل شدن به یک استاندارد آموزشی در المپیک و ورزش های حرفه ای، و به طور فزاینده ای در جامعه تجارت است.

 

 

"اگر شما در محل کار همیشه در حال تلاش هستید تا سخت تر به خودتان فشار بیاورید، و مایلید ضربه کوچکی به مغز خود بزنید تا چند درصد اضافی از قدرت پنهان مغزتان را آشکار کنید، رسیدن به اوج عملکرد به کمک نوروفیدبک، پاسخ موثقی برای شما دارد".

 

"صادقانه بگویم، من انتظارات نسبتاً محدودی داشتم – و من اشتباه می کردم که اینقدر محتاط بودم. برنامه (نوروفیدبک) دارای اثرات ملموس بود، در درجه اول باعث بهبود تمرکز و تقویت انعطاف پذیری تجاری من شد. من توانستم از نظر ذهنی یک قدم به عقب تر از چالش های مختلف برگردم  و آنها را با یک ذهن آرام تر و مؤثرتر مشاهده کنم. همسرم نیز، درباره "پیشرفت چشمگیر" رفتار من در خانه، با دادن پاداش اظهار نظر کرد. من بعد از 4 یا 5 جلسه متوجه شروع تفاوت شدم".

 

"بدنبال شروع درمان مغزی، همه چیز برای من خوب پیش رفته است. من بالاترین میزان کشف تقلب در ماه اکتبر در دفتر را با یک پاداش عالی دریافت کردم! همچنین، در ماه ژانویه افزایش دستمزد داشتم، یعنی همه چیز در حال پیشرفت است! من واقعاً خوشحالم که مغزم توانسته است از الگوهایی که در آنها گیر افتاده بود خارج شود. من واقعاً احساس می کنم که حالا همه چیز راحت تر است. "

 

"من احساس خیلی متفاوتی دارم. بهترین قیاس این است که بگویم مانند استفاده از ماهیچه ها در حرکت کردن است. مثل این است که سعی کنید همان حرکتی را که قبلا انجام میدادید، انجام دهید، اما با تلاش عضلانی کمتر، و گرفتن نتیجه بهتر".

 

"آنچه من متوجه می شوم این است که من آنقدر در دیدن توپی که به درون حفره می رود متمرکز شده ام که حس می کنم روی حالت autopilot هستم. اکنون مداخلات بسیار کمتری در ذهنم دارم. احساس می کنم بیشتر روی یک نقطه تمرکز دارم و آرام ترم و مسلماً در زمین گلف خونسردتر و مطمئن تر هستم".

 

"من دریافتم که استفاده از نوروفیدبک به من این امکان را داد تا در روش کارم تغییر ایجاد کنم، چیزی که تصور نمی کردم امکان پذیر باشد.  من احساس کردم می توانم خودم را در ورزش های ایالتی در حالتی قرار دهم که به آن حضور در کار (in the Zone) می گویند. شما درست همانجا هستید، کاملاً متمرکز بر روی کار، ولی در عین حال، ریلکس ".

 برخی استفاده کنندگان نوروفیدبک

 

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 3 کاربر