چکاپ رایگان مغز

🔴 درمان بدون ریتالین!

 

اصل این مقاله را در اینستاگرام دکتر دهقانی با تصاویر کاملتر بخوانید

 

دکتر مهدی دهقانی:

 

 امیرعلی کودک شش ساله ایست که دو ماه قبل بعلت اختلال توجه و بیش فعالی به مرکز ما مراجعه کرد. در زمان مراجعه یک سال بود که توسط روانپزشک کودک، تحت درمان با قرص ریتالین روزی دو عدد بود.

 

 

علت مراجعه امیرعلی این بود که مادرش نگران عوارض ریتالین بود. همچنین احساس میکرد به محض تمام شدن اثر قرص، مجددا علائم بیماری شروع میشود.

 

 

البته مادر این کودک با شک و تردید به ما مراجعه کرد. چون از روانپزشکش پرسیده بود و او گفته بود که اصلا درمان نوروفیدبک را قبول ندارد و دروغ است. بهر حال با ویزیت اول و توضیحاتی که به او دادیم، قبول کرد وارد این درمان شود.

 

 

تا بحال بیست جلسه برای امیرعلی نوروفیدبک انجام دادیم. بعد از این جلسات، میزان مصرف ریتالین از روزی دو عدد به روزی نصف رسیده است. شب ادراری کودک کاملا از بین رفته است. میزان علاقه امیرعلی به یادگیری واضحا زیاد شده و کاملا آرامتر از سابق است. مادر او از روند درمان راضی است و امیدوار است که بزودی ریتالین را کاملا قطع کنیم.

 

 

در اسلاید دوم، نقشه مغزی این کودک را قبل از شروع درمان آورده ام و اسلاید سوم QEEG او بعد از بیست جلسه درمان را نشان می دهد.

 

 

♻در این نقشه مغزی نواحی سبزرنگ نرمال است. نواحی قرمز رنگ نشاندهنده زیاد بودن امواج و نواحی آبی نشاندهنده کم بودن امواج مغزی به نسبت جمعیت سالم و همسن است. می بینید که طی درمان، واضحا عملکرد مغز تنظیم شده و به حالت نرمال رسیده است. ریتالین هیچگاه نمیتواند چنین تاثیر ماندگاری ایجاد کند.

 

 

◀◀ مزیت مهم درمان ADHD توسط نوروفیدبک، تنظیم کردن مغز بدون دارو و ماندگار بودن اثر این روش است.

 

اصل این مقاله را در اینستاگرام دکتر دهقانی با تصاویر کاملتر بخوانید

 

🌍دوست دارید درباره تکنیکهای نوروتراپی بیشتر بدانید؟

 

◀ دکتر مهدی دهقانی متخصص بیماریهای مغز و اعصاب و ستون فقرات در کلینیک نوروتراپی بیمارستان پیامبران اقدام به تنظیم عملکرد مغز به کمک روشهای جدید نوروتراپی و بدون دارو می نمایند.

 

💠 آدرس بیمارستان پیامبران: ‌‌‌تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، بلوار اباذر

 

⬅ تلفن دپارتمان نوروتراپی برای گرفتن وقت: 02148994577

 

ساعت تماس: روزهای اداری از ۹ صبح الی ۴ عصر

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر