چکاپ رایگان مغز

🔴 درمان بیخوابی بدون دارو!

 

اصل این مقاله را در اینستاگرام دکتر دهقانی با تصاویر کاملتر بخوانید

 

دکتر مهدی دهقانی:

 

 

یکی از مشکلات رایج در مراجعین به مرکز ما، وجود اختلالات خواب است. بیخوابی یا بد خوابی، مشکلی است که گریبانگیر بسیاری از افراد جامعه است.

 

 

مصرف قرص های خواب آور نظیر آلپرازولام یا زاناکس، دیازپام، لورازپام و کلونازپام، یکی از بدترین کارهایست که بعضی از این افراد برای رهایی از بی خوابی انجام می دهند.

 

 

هرچند این داروها بعنوان قرص خواب معرفی شده اند، ولی باید بدانید که مصرف آنها بمدت چند روز پشت سر هم باعث ایجاد عادت شده و فرد دیگر نمی تواند بدون آنها بخوابد.

 

 

♻رعایت بهداشت خواب یکی از راههای مفید برای بالا بردن کیفیت خواب است ولی پاسخگوی تمام مشکلات نیست.

 

 

لذا برای درمان بیخوابی، نیاز به راهی است که هم بدون داروهای خواب آور باشد و هم تاثیر خود را در مدت کوتاه نشان دهد.

 

 

درمانهای نوروتراپی نظیر نوروفیدبک در این حیطه کاربرد زیاد و موثری دارند. در این روشهای درمانی، پزشک طی چند جلسه امواج مغزی شما را اصلاح کرده و به مغز یاد می دهد که خودش موج مناسب برای خواب را ایجاد نماید.

 

 

◀اینگونه درمانها نوعی آموزش به مغز محسوب شده و لذا دارو یا اشعه خاصی به مغز وارد نمی کند. البته با توجه به تفاوتهای فردی بین افراد، در کلینیک نوروتراپی ما، قبل از شروع درمان از مراجعه کننده نقشه مغزی یا QEEG گرفته میشود تا امواج مغزی او تحلیل شده و درمان اختصاصی خودِ فرد برای او طراحی گردد.

 

 

✳طبیعتا اگر مشکل خواب در حیطه مواردی مثل آپنه خواب باشد، مراجعه کننده را به کلینیک خواب مرکز خودمان ارجاع میدهیم تا در صورت نیاز توسط متخصص خواب برای بررسی بیشتر تست خواب یا پلی سومنوگرافی انجام دهد.

 

اصل این مقاله را در اینستاگرام دکتر دهقانی با تصاویر کاملتر بخوانید

 

🌍دوست دارید درباره تکنیکهای نوروتراپی بیشتر بدانید؟

 

◀ دکتر مهدی دهقانی متخصص بیماریهای مغز و اعصاب و ستون فقرات در کلینیک نوروتراپی بیمارستان پیامبران اقدام به تنظیم عملکرد مغز به کمک روشهای جدید نوروتراپی و بدون دارو می نمایند.

 

💠 آدرس بیمارستان پیامبران: ‌‌‌تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، بلوار اباذر

 

⬅ تلفن دپارتمان نوروتراپی برای گرفتن وقت: 02148994577

 

ساعت تماس: روزهای اداری از ۹ صبح الی ۴ عصر

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 4 کاربر