چکاپ رایگان مغز

 

نوروفیدبک و خوشه علائم

اگر بخشی از مغز از تعادل خارج شود، اثرات آن می توانند به شکل یک طیف یا "خوشه" علائم ظاهر شوند.

 

در بیشتر موارد، یک خوشه از علائم، علت ریشه ای یکسان دارد. ما الگوهای الکتریکی ایجاد شده توسط مغز را برای دیدن ماهیت عدم تعادل، اختلال در تنظیم یا نابهنجاری بررسی می کنیم  و سپس جلسات آموزشی شما را با هدف تصحیح عامل زمینه ساز عدم تعادل تنظیم می کنیم.

 

 از آنجا که ما بر اساس چگونگی عملکرد مغز شما کار می کنیم، نه اینکه فقط بر روی یک اختلال یا بیماری خاص متمرکز شویم، معمولاً می توانیم با نوروفیدبک یک گروه از علائم را همزمان درمان کنیم. وقتی یک منطقه به تعادل بهتری برسد، می توانیم روی مناطق دیگر بیشتر کار کنیم.

 

نقشه مغزی (QEEG ) اطلاعات مهمی در مورد اینکه کدام یک از علائم شما می تواند مربوط به همان ناحیه ای باشد که از تنظیم خارج شده، در اختیار ما قرار می دهد.

 

" منشور نوروتراپی، نشان داده است که انسان ها از اپیدمی افسردگی، درد مزمن، اختلال عملکرد سیستم ایمنی بدن، اعتیاد، اضطراب یا هر عارضه مشابه دیگری، رنج نمی برند. بلکه، اپیدمی در سیستم های عصبی بیش فعال یا فرسوده است - که از هنگام تولد، و یا در کودکی، توسط فرهنگی که کار زیاد را تشویق می کند ایجاد شده و با فرد عجین شده است و پر استرس ترین مناطق روی زمین، یعنی شهرهای مدرن را ایجاد کرده است."

 کتاب سمفونی مغز اثر جیم رابینز (Jim Robbins)

 

 

"من واقعاً مردد بودم و نمی توانم باور کنم که برای اولین بار، از وقتی که یادم می آید، هیچ دردی ندارم. من حتی بدون هیچ تلاشی سیگار را ترک کردم – نوروفیدبک در زندگی من چنین تغییری ایجاد کرده است".

فرانسیس ، بریستول Francine, Bristol))

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر